تب‌های اولیه

نشست تخصصی معرفی سامانه مدیریت هم افزا

به استحضار می رساند در راستای کمک به ارتقای عملکرد اقتصادی شرکت های عضو انجمن، تفاهم نامه همکاری با شرکت فناوران مدیریت علم هم افزا با هدف بهره مندی شرکت ها از آخرین دستاوردهای فناوری برای مدیریت اصولی و منطقی و بویژه دارای قدرت انعطاف در شرایط پیچیده اقتصادی و رقابت های تنگاتنگ در برابر شرکت های خارجی،  به امضا رسیده است. در همین راستا بمنظور آشنایی شرکت ها و سازمانها با اهداف و خروجی های سامانه  هم افزا و پاسخ به سوالات علمی، تخصصی و اجرایی مدیران و کارشناسان شرکت های عضو انجمن، نشست ویژه ای در روز یکشنبه مورخ 01/11/96 با عنوان زیر برگزار می شود:

" توانمندی های سامانه هم افزا در افزایش موفقیت های مدیران شرکت های تولیدی و تجاری"

  از کلیه شرکت های عضو انجمن و سایر شرکت های علاقمند به موضوع دعوت می شود دراین نشست حضور داشته باشند.

در همین راستا و بمنظور آشنایی اعضای محترم با قابلیت های این سامانه هوشمند، به پیوست چکیده‌ای از  اهداف و کاربردهای آن جهت استحضار تقدیم شده است. همچنین برای اطلاعات بیشتر، کیله عزیزان می توانند وبگاه www.hamafza.co را ملاحظه و فایل های معرفی هم افزا را در www.hamafza.co/760 ملاحظه نمایند.

جهت معرفی و حضور نماینده (نمایندگان) آن شرکت محترم، خواهشمند است دستور فرماييد، نسبت به تکمیل و ارسال فرم ذیل به شماره نمابر89779941، یا ایمیل info.iranrd@gmail.com اقدام لازم بعمل آید.

حضور در نشست برای اعضای فعال انجمن رایگان است.

 

 

 

                                                                              فرم ثبت نام دوره آموزشی    

نام و نام خانوادگی:                                                      نام شرکت:

سمت:

تلفن:

نمابر:

Email:

 

Images:

درج دیدگاه

کد امنیتی
جهت احراز هویت، حاصل عبارت را وارد نمایید
1 + 0 =

حاصل عبارت ریاضی فوق را وارد نمایید. به عنوان مثال 1+3 برابر با 4 می‌باشد.